ببخشید شما؟






























ღ♥♀♀♥ღღخانومیღ♥♀♀♥ღ

کنار یکی دیگه میبینمت

همونجوری معصوم و بی ادعا

میام و میپرسم که خوش میگذره

با دلشوره میگی ببخشید شما؟

 

                                                                                        تو دستپاچه میشی و هول میکنی
                                                                                             پشیمون میشم از سوال خودم
                                                                                                            میگم ظاهرا اشتباهی شده
                                                                                                                              ببخشید از اینکه مزاحم شدم
جلو اون نمیخوام خرابت کنم

نمی خوام که اینجوری شرمنده شی
با چشمات میخوای التماسم کنی
میدونم خجالت داری میکشی

                                                                          دوباره مسیرو عوض میکنم

                                                                                            ولی اون حواسش به حرف منه
                                                                                                          تو دستاشو میگیری اروم بشه
                                                                                                                          دل من یه بار دیگه میشکنه

 



پریا |4:37 |شنبه 16 شهريور 1392برچسب:, |